E.L.F. - Eyes Lips Face

Ett smink märke lanserat i USA 2004 och har på senaste tiden dygt upp på svenska fronten. Något som gör ELF märket unikt är troligen deras pris. Allt, och då menar jag allt(förutom deras nya kollektion), på deras sida kostar 1$! Detta gäller ju då här i USA, men dom svenska priserna är inte speciellt hemska heller. För ca 18kr får du tex en ögonskugga, ett rouge elr varför inte en sminkborste?
För ett tag sen hade dom 55% på amerikanska sidan och då kunde jag inte hålla fingrarna i styr och beställde ett ganska stort paket som när som helst borde dycka upp i postlådan. Jag har köpte ett par ögonskuggor och även två sminkborstar tidigare och jag har endast positiva saker att säga om dom så jag hoppas det jag beställt ska innehålla lite fler guldkorn


Pic: djustd.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0