Home

Home sweet home, elr ja, jag skulle jättegärna stanna på Disney for ever, men man kan ju inte få allt här i livet. Det sista vi gjorde innan vi begede oss hem var att åka vatten attraktionen. Jag vart dyngsur, hade jag ombyten? Of course not! Första gången jag inte överpakar och då såklart borde jag ha gjort det-.-! Så efter näckandet på Disneys parkering, fick jag sitta i bilen med bara en tröja och min gigantiska leopard sjal knuten runt nederdelen. Tarzan style, very classy. Det sluta med att vi gick och handla byxor på walmart som var enorma, men allt är bättre än en sjal!

Våran Travel n Tourism kurs började idag(fick gå upp sex ist för två på eftermiddagen...). Ganska okey klass, vi är typ 12 pers och läraren påminner om min moster, vilket va lite kul :P Hade astronomy idag också men jag bestämde mig för att stanna hemma av olika anledningar mest för att jag var EXTREMT trött, vet faktiskt inte varför(kanske för jag bara sov 2h?), men tror mest jag vakna på fel sida. Så nu har jag nappat hemma ett tag och ska snart hoppa in i duschen och tvätta av mig allt skitvatten jag fick på mig igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0