New things in the closet

Har precis klickat hem denna fina blus från Forever21:

Ca24$/160kr

Köpte den tidigare, men i en annan färg, men när jag såg att denna fanns gick jag snabbt och lämnade tillbaka den jag köpt och beställde denna ist. Den fanns ju såklart inte i min storlek i butiken. Och påtala om butiken - den är enorm! Tror det är en av det största Forever21 butikerna i hela USA. Den är uppdelad/inred efter olika stilar t.ex. romantiskt med massa spets och päls(den avdelningen jag hitta denna blus!). Och just den romantiska sidan är mina favorit och också den enda avdelningen jag kunde hitta en bild på:

Lite dålig bild, men hoppas ni kan se.


Sen har jag också köpte ett par underbart sköna höst skor (som egentligen är inneskor;))


Dessa köptes på Target(ungefär som ICA MAXI) för ca 16$ så ungefär en hundra lapp i svenska. Dom finns även i brunt, beiget och grått och om jag känner mig rätt så kommer nog iaf ett till par få följa med mig hem ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0