....

Så Fall Fun Fest var ju en riktigt miss. Dom hade stängt av säkert hela skolparkeringen och för hur mycket saker som var där, var det att ta i. Var faktiskt ganska sorligt och gå där typ inge folk och dom som hade sina tält uppe satt bara och såg trött ut. Nej usch, sånt gillar vi inte så vi vänte på klacken efetr typ tio minuter. Kameran glömde jag också hemma så inga bilder, sorry!

Just nu sitter jag och försöker göra accounting läxan. Det går inge bra kan jag säga, tror jag har nå inlärningsfel. Jag kan läsa samma mening om och om och det går liksom inte in och om någan säger det till mig likaså. Det bara bluuuur i huvudet på mig. UH!

Nu ska jag nog kolla på Keeping up with the Kardashian. Det går på repeat hela dagarna här borta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0